zawsze? a powtarzająca sie co roku akcja ze stingerem w przypadku VW typ1. Na całym świecie dragowym można sie ścigać garbem ze stingerem nawet 60cm długości a tu trzeba było go ścinać do 20cm... (mówię o klasie profi plus) rozumiem że w klasie street powinno to być zabronione (bezapelacyjnie) ale w dragu w klasie profi plus raczej taka modyfikacja powinna mieć miejsce.
tak jak tu:
mój kumpel (także byłem w jego pit crue) Glyn Morgan z VWDRC klasa VW PRO
http://www.youtube.com/watch?v=rJgREGaoJawczy kolejny znajomy Colin Jardine ta sama klasa
http://www.youtube.com/watch?v=OL0UAwhn3j0Glyn ma stingera typowego dla wydechu 1 3/4" około 50cm
Colin obwcnie ma mega tube produkcji Jay Cee sporo ponad 70cm. poprzednio std dla 2" wydechu okolo 50-60cm
są to auta street legal.
trochę sie dziwili znajomi w uk i usa jak im o tym opowiadałem ale fakt ze kazdy ustala zasady dla danych zawodow.
tu także pytanie czemu sss nie chce zrobic klas czasowych? czy sa jakies konkretne przeszkody czy tak już zostało coby nie mieszać?
dla mnie to i tak rybka bo ja chce sie scigać dla zabawy i klimatu cal-look jaki mam nadzieje ogarniemy na najbliższych zawodach.