Proszę po zaznaczeniu wybranej przez siebie opcji wpisać się również w tym wątku z zaznaczeniem widz/zawodnik/organizator/inne. Jeżeli do wybranej przez siebie opcji są dodatkowo jakieś drobne uwagi to proszę również to wpisać.
Klasa Diesel występuje tylko w dwóch pierwszych opcjach. Jeżeli ktoś zagłosuje na inną opcję i chce dodać do nich klasę Diesel to niech wpisze to w tym wątku
Przy głosowaniu popatrzcie na ilość klas (jest różna w poszczególnych propozycjach). Ogólnie chyba im mniej tym lepiej.
Nic więcej racjonalnego nie przychodzi mi do głowy. Głosujcie.
1. klasy takie jak w regulaminie 2007
a) Mini- napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 ccm N/A,
b) Mini Plus - napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 ccm z doładowaniem,
c) Diesel - napęd dowolny, z doładowaniem lub N/A, zasilane olejem napędowym,
d) Profi – FWD N/A, pojemność silnika powyżej 1550 ccm,
e) Profi Plus – RWD N/A lub AWD N/A, pojemność silnika powyżej 1550 ccm, rotary engine,
f) Turbo - FWD z doładowaniem,
g) Turbo Plus - RWD z doładowaniem, rotary engine z doładowaniem,
h) Maxi - AWD z doładowaniem,
i) Outlaw - King of Poland – klasa rozgrywana pucharowo, startuje ośmiu najlepszych zawodników z wszystkich klas WRMP z eliminacji z uwzględnieniem 9.6.3. Organizator ma prawo zwiększenia tej liczby do szesnastu.
2. podział drugi zwiększa ilość aut N/A RWD i AWD do 6 cylindrów, w zasadzie powrót do regulaminu 2006 czyli ta propozycja m.in. łączy RWD v8 doładowane z AWD do 6 cylindrów doładowane
a) Mini- napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 ccm N/A,
b) Mini Plus - napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 ccm z doładowaniem,
c) Diesel - napęd dowolny, z doładowaniem lub N/A, zasilane olejem napędowym,
d) Profi – FWD N/A ilość cylindrów dowolna oraz RWD N/A do 6 cylindrów,
e) Profi Plus – RWD N/A minimum 8 cylindrów lub AWD N/A, rotary engine,
f) Turbo - FWD z doładowaniem,
g) Turbo Plus – RWD ilość cylindrów dowolna z doładowaniem, rotary engine z doładowaniem, AWD do 6 cylindrów z doładowniem
h) Maxi – AWD minimum 8 cylindrów z doładowaniem,
i) Outlaw - King of Poland – klasa rozgrywana pucharowo, startuje ośmiu najlepszych zawodników z wszystkich klas WRMP z eliminacji z uwzględnieniem 9.6.3. Organizator ma prawo zwiększenia tej liczby do szesnastu.
3. idący chyba najdalej, wg. mnie najlepszy dla widzów, organizatorów i sponsorów czy dla zawodników – ta ankieta to wykaże lub nie
a) Mini- napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 ccm N/A,
b) Mini Plus - napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 ccm z doładowaniem,
c) Turbo - FWD doładowane lub N/A
d) Turbo Plus - RWD doładowane lub N/A
e) Maxi - AWD doładowane lub N/A
f) Outlaw - King of Poland – klasa rozgrywana pucharowo, startuje ośmiu najlepszych zawodników z wszystkich klas WRMP z eliminacji z uwzględnieniem 9.6.3. Organizator ma prawo zwiększenia tej liczby do szesnastu.
4. klasy Baltic Cup – „szwedzkie”
a) FWD - samochody z napędem na przód, bez doładowania (N/A)
b) RWD - samochody z napędem RWD, maksimum 6 cylindrów, bez doładowania (N/A)
c) V8 - samochody z napędem RWD, minimum 8 cylindrów, z doładowaniem lub bez (N/A)
d) FWD Turbo - samochody z napędem na przód, z doładowaniem
e) RWD Turbo - samochody z napędem na tył, z doładowaniem
f) AWD Turbo - samochody z napędem na 4 koła, z doładowaniem lub bez (N/A)
g) Outlaw - King of Poland – klasa rozgrywana pucharowo, startuje ośmiu najlepszych zawodników z wszystkich klas WRMP z eliminacji z uwzględnieniem 9.6.3. Organizator ma prawo zwiększenia tej liczby do szesnastu.
5. klasy Baltic Cup plus nasze mini
a) Mini- napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 ccm N/A,
b) Mini Plus - napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 ccm z doładowaniem,
c) FWD - samochody z napędem na przód, bez doładowania (N/A)
d) RWD - samochody z napędem RWD, maksimum 6 cylindrów, bez doładowania (N/A)
e) V8 - samochody z napędem RWD, minimum 8 cylindrów, z doładowaniem lub bez (N/A)
f) FWD Turbo - samochody z napędem na przód, z doładowaniem
g) RWD Turbo - samochody z napędem na tył, z doładowaniem
h) AWD Turbo - samochody z napędem na 4 koła, z doładowaniem lub bez (N/A)
i) Outlaw - King of Poland – klasa rozgrywana pucharowo, startuje ośmiu najlepszych zawodników z wszystkich klas WRMP z eliminacji z uwzględnieniem 9.6.3. Organizator ma prawo zwiększenia tej liczby do szesnastu.
_________________ http://www.apispower.pl
9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005 9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008 S4 - coś jakby kombi
Ostatnio edytowano środa, 14 listopada 2007, 11:52 przez OZ, łącznie edytowano 4 razy
|