propozycja dla samochodów:
- klasy street bez zmian
w drag:
- aluminiowe elementy karoserii
- przednia szyba nie musi być szklana
- punkty indywidualne liczone z wszystkich rund
- przewody paliwowe poza przestrzenią kierowcy
- punkty teamowe liczone z wszystkich rund
- pozostały do rozstrzygnięcia klasy drag ale to wymaga jeszcze dyskusji wśród organizatorów i wśród zawodników (do czego zachęcam w tym wątku na forum), w tej chwili nie wiem czy coś trzeba zmieniać a jeżeli trzeba to nie wiem jeszcze w którą stronę iść, jest kilka pomysłów które dojrzewają
, powrót do klas z 2006 byłby krokiem wstecz bo żadna ośka turbo w Polsce nie wygra z AWD turbo i to widać wyraźnie
propozycja zmian regulaminu dla motocykli:
- punkty liczone są z wszystkich rund
- klasę stanowi minimum 4 motocyklistów
"8.3 Na wyścigach organizowanych jako rundy WRMP i Pucharu SSS obowiązuje następujący podział na motocyklowe klasy startowe:
a) Moto - pojemność silnika do 750 ccm, N/A
b) Moto Plus - pojemność silnika do 1100 ccm, N/A
c) Moto Maxi - pojemność silnika powyżej 1100 ccm, N/A
d) Moto Extreme – z doładowaniem, pojemność dowolna,
e) Outlaw -King of Moto – nie spełniające wymagań technicznych w innych klasach motocyklowych. Prawo do startu (skreślone) ma również ośmiu najszybszych kierowców z eliminacji z wszystkich klas Moto. Organizator ma prawo zwiększenia tej liczby do szesnastu.
8.3.A. Punkty w mistrzostwach Polski w klasach motocyklowych są zbierane tylko przez zawodników licencjonowanych. Zawodnicy nie posiadający licencji nie są uwzględniani w klasyfikacji i nie zabierają punktów zawodnikom licencjonowanym."
9.6 Inne.
1) Samochód musi posiadać cztery koła a motocykl dwa koła.
2) Można używać nitrometanu, metanolu, etanolu lub izopropanolu. Użycie tych substancji musi być zgłoszone organizatorowi na piśmie przed rozpoczęciem zawodów. Nie zgłoszenie w/w substancji powoduje wykluczenie zawodnika. Bez zgłoszenia można używać benzyny, oleju napędowego lub opałowego oraz LPG.
3) Organizator ma prawo dopuścić do klasy Outlaw pojazdy nie startujące w eliminacjach lub nie mieszczące się w klasach startowych jeżeli wpłynie to na poprawę jakości zawodów lub osiąganych czasów. W takim przypadku eliminacje są obowiązkowe a punkty do mistrzostw Polski nie są zabierane przez dopuszczonych w ten sposób zawodników jeżeli nie posiadają oni licencji.
4) Zawodnicy z innych krajów niż Polska będą dopuszczani do startu w zawodach na podstawie zasad określonych w Szczegółowym Regulaminie Zawodów. Jeżeli zawodnik posiada licencję organizacji zrzeszonej w FIA to będzie klasyfikowany w mistrzostwach Polski na zasadach ogólnych. Jeżeli nie posiada licencji to nie zabiera punktów zawodnikom licencjonowanym.
9.7. Warunki techniczne, bezpieczeństwa i inne w klasach motocyklowych:
1) Każdy kierowca musi posiadać zapięty kask integralny, kombinezon, rękawice i buty motocyklowe. Zabroniony jest start z pasażerem.
2) Motocykl musi posiadać ramę, hamulce oraz seryjny sposób przeniesienia napędu. Światło stop musi funkcjonować.
3) Dozwolone są wszelkie modyfikacje (poza zmniejszającymi pojemność silnika) jeżeli nie zagrażają bezpieczeństwu zawodnika lub osób trzecich.
4) Motocykle z klas 8.3.a) b) c) muszą posiadać dowód rejestracyjny, tablicę rejestracyjną, OC oraz ważne badanie techniczne
5) Nie można stosować dodatkowych tylnych kółek z wyjątkiem klas Moto Extreme oraz Outlaw – King of Moto.
6) Motocyklista, który jako pierwszy przejedzie ¼ mili w czasie ET krótszym niż 9 sekund oraz zaliczy co najmniej dwie rundy zawodów w sezonie otrzyma minimum 1000 USD nagrody."